%202.jpeg)
Human Protection
Je eigen plek. Dat voelt veilig.
Helaas is het ervaren van rust niet voor iedereen vanzelfsprekend, terwijl rust net zo belangrijk is als voeding en bewegen. We leerden Human Protection kennen als een merk met een belangrijke missie. Alleen konden ze deze zelf nog niet goed omschrijven. Tijdens een clsr sessie bepaalden we samen metHuman Protection het start- en eindpunt van hun marketingstrategie, maar hielpen we ze met onze expertise en creativiteit om de route verder in te kleuren.


Rust voor iedereen bereikbaar maken.
Human Protection biedt veilige en humane oplossingen voor rust bij zowel als zorgmedewerkers als hun patiënten. Zij maken bewezen succesvol gebruik van de producten van Human Protection, maar wat heeft Human Protection nog meer bieden? Wat is hun verhaal dat hun diensten en producten overstijgt, en juist zorgt voor verbinding? Tijdens onze gesprekken kwamen we erachter dat de rust die zorgmedewerkers en patiënten ervaren, eigenlijk veel verder gaat. En dat de rust die patiënten ervaren die van invloed is op talloze andere stakeholders.
Veiligheid geeft rust, voor iedereen. Met deze missie beperkt HumanProtection zich niets slechts tot zorgmedewerker en patiënt, maar zorgen ze ook voor rust bij naasten, inkopers, management en zelfs de maatschappij. Ze durven verder te kijken dan de eindgebruiker en hun doelgroepen veel breder te zien. Oftewel: rust voor iedereen.