< Bekijk meer stories
“Rust voor iedereen bereikbaar maken.”

Human Protection

Zorg
Concept
Branding

Je eigen plek. Dat voelt veilig.

Helaas is het ervaren van rust niet voor iedereen vanzelfsprekend, terwijl rust net zo belangrijk is als voeding en bewegen. We leerden Human Protection kennen als een merk met een belangrijke missie. Alleen konden ze deze zelf nog niet goed omschrijven. Tijdens een clsr sessie bepaalden we samen metHuman Protection het start- en eindpunt van hun marketingstrategie, maar hielpen we ze met onze expertise en creativiteit om de route verder in te kleuren.

Rust voor iedereen bereikbaar maken.

Human Protection biedt veilige en humane oplossingen voor rust bij zowel als zorgmedewerkers als hun patiënten. Zij maken bewezen succesvol gebruik van de producten van Human Protection, maar wat heeft Human Protection nog meer bieden? Wat is hun verhaal dat hun diensten en producten overstijgt, en juist zorgt voor verbinding? Tijdens onze gesprekken kwamen we erachter dat de rust die zorgmedewerkers en patiënten ervaren, eigenlijk veel verder gaat. En dat de rust die patiënten ervaren die van invloed is op talloze andere stakeholders.

Veiligheid geeft rust, voor iedereen. Met deze missie beperkt HumanProtection zich niets slechts tot zorgmedewerker en patiënt, maar zorgen ze ook voor rust bij naasten, inkopers, management en zelfs de maatschappij. Ze durven verder te kijken dan de eindgebruiker en hun doelgroepen veel breder te zien. Oftewel: rust voor iedereen.

Rust in de breedste zin.

Veiligheid zorgt voor rust, maar rust is veel meer dan je veilig voelen. Het zorgt voor een vredig gevoel en na rust komt meestal nieuwe energie. Daarom besloten we - naast een inspirerend merkverhaal en sterke propositie – het merkte verdiepen met een beeldtaal die inspeelt op de positieve emoties van rust. Bij alle doelgroepen.

“De klik met Human Protection was er direct.”

Het was een kennismaking waarbij de vonk direct oversprong. De connectie die we maakten met de mensen van Human Protection is na intensief samenwerking alleen maar sterker geworden. We vullen elkaar perfect aan: waar zij onwijs veel kennis en expertise hebben over de ingewikkelde zorgmarkt, vullen onze strategische kennis en creativiteit hun scherpe missie en visie aan. We staan samen met onze neuzen dezelfde kant op, maar durven tegelijkertijd kritisch te zijn om zo het beste uit dit groeiende, (inter)nationale merk te halen.”

- Joni

Bekijk meer stories