< Bekijk meer stories
"Een samenspel tussen aanpakkers en artists."

Lucy

Events
Strategy
Branding

Art of Events

Als je het over harde werkers hebt, dan heb je het over de mannen van Lucy. Bij Lucy weten ze wat het is om handen uit de mouwen te steken om onvergetelijke event ervaringen te creëren. Zij zien hun uiteindelijke product als ware kunst die ze samen met hun klanten creëren, maar hun mentaliteit is wat ze uniek maakt. Samen met Lucy gingen we op zoek naar een nieuwe look &feel die bij hun identiteit past.

Winnaarsmentaliteit voor een ander

Vakmanschap is een vorm van kunst. In de look & feel komen twee werelden samen: bold and brave en arty chique. De schuine streep symboliseert dit samenspel en in combinatie met zachte, sfeervolle kleuren en stevige copy spelen we steeds met dit contrast. Hiermee geven we Lucy een toekomstbestendig fundament om als authentieke speler in de events markt te communiceren.

De vernieuwde look & feel hebben we doorontwikkeld in een complete redesign voor www.getlucy.nl. De website is een toegankelijke onepager, waar in één oogopslag Lucy vertelt waar ze voor staan en wat ze uniek maakt. Zo vertelt het merk over haar klanten, partners en cases. Door de hiërarchische opbouw maken we bezoekers nieuwsgierig en verleiden we om verder te scrollen en tot een conversie over te gaan. Benieuwd hoe het is geworden?

Bekijk de vernieuwde website

"Van rotterdam mentaliteit naar (inter)nationale allure. Let's go!"

Het verhaal van Lucy was voor ons een kans om een compleet redesign te realiseren en een nieuwe identiteit te geven aan een organisatie die veel meer verdient dan het oude imago. Vanuit de Rotterdamse mentaliteit hebben we Lucy omgetoverd naar een krachtige uitstraling die recht doet aan de grootsheid van de werkzaamheden, nationaal en internationaal. We kozen voor een frisse, gedurfde blik die de missie en ambitie van het bedrijf weerspiegelt. Het resultaat is een visuele identiteit die niet alleen modern is, maar ook de potentie en de dynamiek van Lucy weerspiegelt.

Het kantoor wordt behangen met het vernieuwde logo levensgroot op de muur. Dat geeft een kick, mooi om aan bijgedragen te mogen hebben.

- Thomas.

Bekijk meer stories