< Bekijk meer stories
“Van dienstverlener naar loyale bondgenoot.”

Worxspace

IT
Concept
Branding

If you are successfull, so are we.

Worxspace is een persoonlijke IT-dienstverlener die niet afwacht, maar direct actie onderneemt. Ze beten zich los van hun (vroegere) moederbedrijf en vochten om een eigen plek in de branche. De harten van hun huidige klanten hadden ze al gewonnen, maar het bedrijf moest een merk worden om ook te kunnen verbinden met nieuwe klanten. Om die connectie te creëren werd clsr benaderd.

Winnaarsmentaliteit voor een ander.

Tijdens een clsr sessie leerden we het vuur in Worxspace kennen. Dat inspireerde ons om een werkgeversverhaal te schrijven waar we een metaforisch verband legden met de held achter de held, want Superman kan toch geen échte held zijn zonder zijn Lois Lane? En superschruk Gru zonder zijn Minions?

Met de merkbelofte ‘If you are successful, so are we’ biedt Worxspace zichaan als trouwe bondgenoot van hun klanten. Ze doen er alles aan om een werkplek veilig te houden, zodat klanten zich kunnen richten op hun kernactiviteit.

Je belofte altijd waarmaken.

Bij clsr geloven we dat als je een merkbelofte doet, je hem altijd waar moet kunnen maken. Want het is menselijk dat vertrouwen alleen kan blijvenbestaan als je eerlijk en transparant bent. In het merkconcept besloten we dit letterlijk te communiceren. We vertaalden de belofte naar sterke copy ‘Promise secured’ die (potentiële) klanten moet overtuigen om een samenwerking met Worxspace uit te zoeken.

Check de vernieuwde site

“We kregen carte blanche voor een creatief concept."

Worxspace binnen een conservatieve IT-branche op een eigentijdse wijze positioneren, was mijn persoonlijke missie in dit project. We kregen het vertrouwen om volledig carte blanche te starten en dat is te zien in de totale conceptontwikkeling: met enthousiasme en een frisse blik ontwierpen we een creatief concept waarbij ik het gevoel krijg alsof je door Silicon Valley rondloopt.

- Thomas

Bekijk meer stories