
Worxspace
If you are successfull, so are we.
Worxspace is een persoonlijke IT-dienstverlener die niet afwacht, maar direct actie onderneemt. Ze beten zich los van hun (vroegere) moederbedrijf en vochten om een eigen plek in de branche. De harten van hun huidige klanten hadden ze al gewonnen, maar het bedrijf moest een merk worden om ook te kunnen verbinden met nieuwe klanten. Om die connectie te creëren werd clsr benaderd.


Winnaarsmentaliteit voor een ander.
Tijdens een clsr sessie leerden we het vuur in Worxspace kennen. Dat inspireerde ons om een werkgeversverhaal te schrijven waar we een metaforisch verband legden met de held achter de held, want Superman kan toch geen échte held zijn zonder zijn Lois Lane? En superschruk Gru zonder zijn Minions?
Met de merkbelofte ‘If you are successful, so are we’ biedt Worxspace zichaan als trouwe bondgenoot van hun klanten. Ze doen er alles aan om een werkplek veilig te houden, zodat klanten zich kunnen richten op hun kernactiviteit.